Perfekt

Ja vart ska jag börja ? Igår så ringde de och ville jag skulle jobba, jag sa självklart ja ! Var bussersättning till Sundsvall som jag även skrev igår, vi kom ner sent på kvällen närmare tolv slaget var jag i sängen, låg vaken av och till exakt hela natten lång.. 
Klev upp 4 och var nog mer död än levande. Det vart i alla fall en bra dag, trevligt folk och allt flöt på som det ska. Kom hem vid ett och då var Papi på väg hit, eller ja snarare han var framme. 
Jag bytte om och vi åkte på lagon thai och käkade lite innan vi skulle börja borra och fixa hemma. Så nu är klockan uppe, alla lampor, en tavla, en klädhängare och sist men inte minst mitt köksbord ! 


Har haft en jätte trevlig dag med pappa och det var kul att han kunde komma idag. Dock så var jag ganska så utslagen för jag var så himla trött.

Senare på kvällen skulle jag och mamma ha mellomys med tacos och lite gott sådär.. Men jag har troligtvis feber och jag mår som en åsna. Har mått så sen igår på dagen. Men jag såg alla bidrag och jag fick min tacos. Har inte den blekaste aning om vilka som gick vidare och inte haha ;) men nu säger jag godnatt igen för jag beeehöver sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback