Hängig

Slänger väl in ett tråkigt inlägg men bättre de än inget alls ;) 
Ja, började städa och fixa en massa hemma men jag blir inte riktigt klok på vad jag ska göra av alla grejorna. Jag har alldeles för mycket av allt men jag behöver ändå allt känns det som ? Snacka om att jag bör söka hjälp angående shopping.. 
Var hem till mamma en sväng men jag har även nackspärr så vet inte om det var därför mitt humör var så dåligt som det var. Stod inte ut att fixa nå mer så skulle hem och äta och även de orkade jag inte med så vart ett skrovmål från Södde. Åt och mådde fortfarande dåligt så passade på att sova ungefär en timme.. Vaknade upp och mådde lika illa. Jag vet inte vad det är men jag känner mig inte sjuk mer hängig. 
Så blev det jobb ikväll jag som var ledig. Ligger just nu på hotell i Sundsvall efter att ha haft bussersättning hit, med världens trevligaste busschaufför !! Tack för det, men ska upp vid 4 för att jobba ännu mer, blev även ett dubbel pass så kliver inte av då jag egentligen skulle utan jobbar hela vägen till Storlien och sen får jag åka hem. Måste då passa på att sova så godnatt och sov så gott alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback