Fix och trix


Haft full rulle idag, började med att jag vaknade klockan 6 på soffan och tänkte vart fan är jag ?! Tog ju inte jätte lång tid att lista ut så jag borstade tänderna och gick och la mig i sängen, lyckades stendö i soffan ! Vaknade igen av att mamma ringde och pratade något om att byta däck, så skulle mormor och morfar hämta upp mig. Men jag var så död så jag sa bara godnatt till henne typ :) lite senare på dagen så trallade jag dit för att fixa däck byta så vi for till lommis. Där jag och morfar hjälptes åt att byta. Sen var det ungefär bara hem för att äta, duscha sen jobba ! 
Är dessutom så långt jag hunnit idag, kan även påpeka att mitt huvud värker som jag vet inte vad.. Plus illamående på de. Haft det sen igår, underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback