Listaa

Vad är du rädd för:
Att bli lämnad ensam, spindlar och CLOWNER !!

Vad är du mest nöjd med hos dig själv:
Jag har lätt att känna medkänsla, för det mesta glad och positiv till allt.

Har du körkort och egen bil:
Jajamään

När skrattade du senast:
Skrattar nästan jämt

Vem åkte du bil med sist:
Åkte med mig själv annars mamma då

Vem sov du hos sist:
Hos tessis

Vad var du rädd för när du var liten:
Någon tecknadråtta..(Trodde den förfäljde mig då jag inte tittade bakåt, hahah)

Vad ville du, som liten bli när du blev stor:
Delfinskötare var väl det allra första jag ville bli...

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:
Jadu, ingen aning men inte alls många gånger i mina äldre dagar, vet inte som liten

Värsta smärtan du råkat ut för:
Svårt att säga, gör något korkat varje dag

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv:
Datorn 

Någon du ser upp till:
Nah, ont på den fronten faktiskt

Vad finns alltid i din handväska:
Plånbok, tuggummi, läppomoj, nycklar sen en massa jävla skit saker

Har du piercing eller tatuering:
Har piercing i naveln,  sen har jag i öronen också. Har två tatueringar en på handleden och en på axeln

Hur ska en kille vara för att du ska falla pladask:

Aldrig fallit pladask för en kille så vet inte, återkommer kanske på de då det sker

Storstad eller landet:
Varför inte mellan stad..?

Hamburgare eller pizza:
Hamburgare

Kött eller fisk:
Är inte det största fanet av fisk(allergisk mot de), så väljer kött framför fisk alla dar i veckan. 

Hund eller katt:
Katt jämt men älskar hundar också

McDonalds eller MAX:
Donken sen de gjorde om strippsen och nuggetsarna på Max.

Vin eller öl:
Dricker inte öl, så vin får det bli.

Charter- eller skidsemester:
Charter, skidsemester är de inte så långt till härifrån!

Sverige eller utlandet:
Beror på årstiden i Sverige, men väljer båda.

Sport eller nyheter:
Nyheter antar jag..

Hockey eller fotboll:
Fotboll såklart.

Flyg eller tåg:
Flyg, tåg har jag åkt så mycket nuu

Bil eller buss:
Bil och bra musik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback