Jag har sån tur


Jobbade igår till idag, så ringde denna sötproppen på morgonen och kom förbi då jag inte är riktigt på top men slutade med att jag somnade (vilken kompis jag är...) så skönt att bara ha någon bredvid då man inte mår bra. Men mår sjukt mycket bättre nu haha ;) tack för att du finns helt enkelt :*
Bäst man hoppar upp ur sängen och får lite gjort, det är ju torsdag och barngympa väntar för eftermiddagen sen efter den blir det att åka hem och duscha sedan fira min morbror som fyller år, min farbror fyller också år men blir lite svårt att fira honom ! Men efter det far jag hem till Tess och kryper ner där för att sedan åka till stan imorgon med Cattis och Halle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback