Fck of


Har haft världens jävla skit dag helt enkelt bara en massa tok och inget har velat gå i min väg förrän nu på kvällen då. Vaknade hemma hos Tess och for hem körde igång en tvätt och skulle sedan till tandläkaren och lämna in ett papper men då fick jag inte göra de förrän i juli.. Så där gick inte planen igenom och då skulle vi på Ica jag och Tess för att handla lite och sedan hämta ett paket. Så skulle jag på gulf och köpa nå att äta därefter ville inte min bil fungera tog mig inte hem eller hem till Tess.  Det var närmare till henne så efter en evighet i bilen tog vi oss knappt men framåt. Såklart hade ingen telefon nära till hands och ville hjälpa oss talanglösa människor men vi tog oss ju dit.. 
Vi kom hem till henne och slappade lite och kollade på awkward, så gick vi på Konsum och sedan skulle vi försöka ta bilen hem till mig vilket gick sådär efter många hopp och skupp så tog vi oss hem så nu vill jag inte se bil fanskapet över huvud taget usch.
Denna dag har varit så lång och hänt så himla mycket, ska fatta resten kortare. 
Fick äntligen mitt paket idag jag också men såklart efter vi varit på Ica så hade ingen bil men så kom min morbror förbi och då passade jag på att låna och hämta de, äntligen !! :D Så kollade han på bilen och så kom även morfar förbi och kollade lite. Trevligt :) 
Efter det gjorde jag och Tess tacos och myste ner oss framför halv åtta hos mig. 
Nu ligger jag äntligen i min säng och är död har dessutom hängt tvätten också ;) men är helt död så sängen kommer inom snar framtid :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback