En timme försenat




Stannade kvar i stan efter jag shoppat med Tess och hennes mamma och mormor. Skulle på filmkväll med Anton, Fanny och Ville men det var rätt misslyckat då vi märkte att det bara gick ett tåg hem och det var 20:18. 22:18 tåget går alla dagar utom lördagar tydligen hahah ;) men vi for och åt på Max och for sedan runt lite tills tiden var inne. 
Jag har precis kommit hem efter en lång resa då den blev en timme längre än vad den skulle. Det vart ett tekniskt fel så vi tog oss ingenstans och stod i Torpshammar i en timme. Vi skulle vart i Ånge 21:34 och kom dit 22:34 istället, mindre kul men vad ska man göra åt saken då tåget inte vill rulla för en ;) 
Så skjutsade jag Fanny till Ensillre och for sedan till Tess och hämtade mina saker samt träffade Lady och Speedie :) gosisarna ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback