Ingen bra dag

Denna dag började jätte bra vaknade tidigt så jag gick och duschade, chillade lite sedan blåste jag håret. Så började klockan att rinna emot skolstart och jag började plocka ihop allt. Då upptäcker jag att mitt körkort är borta och att jag har ett prov att göra då jag kommer till skolan, vilket jag inte ritkigt var förberedd på. Jag fick däremot göra provet på onsdag så får bli då. Slutade med att mamma fick skjutsa mig till skolan för jag tänker inte riskera att få 500kr böter eller hur mycket det är bara för att jag körde utan körkort. Jag har inte pengar till att betala den bötern i så fall. 
 
Annars idag vet jag inte hur dagen ser ut så blir spännande att se vad som händer men ska nog städa mitt rum och få bort alla lådor så kanske jag äntligen hittar körkortet också. ;) men det återstår helt enkelt att se vad som händer. Så fuck denna dag än så länge, hoppas på bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback