Lång och rolig dag !

Hade en oerhört kort skoldag idag, den var mindre än en timme lång haha.. Så då passade jag, Halle och hennes son på att åka lite bil och kolla vägar. Efter det så for jag hem en sväng och lyckades somna så ringde Halle och sa att jag kunde komma innan Tess skulle hem, eftersom de var Tess 19 års dag ! Så fick panik och slå in presenterna. Det vart lite fika, passade också på att spela lite kubb ! Efter det for vi till terassen och köpte pizza som de gjorde till ett hjärta, hur sött som helst ! 
Så passade vi på att spela mer Rummikub hemma hos mig, en helt underbar dag ! Så grattis Tess :*
Efter att Tess var tvungen att åka hemåt så passade vi på att åka lite bil med Senad och de vart samma skogsväg som vi åkte tidigare så då passade vi på att  följa en stig, vi beslöt oss för att vända efter ett tag då den aldrig tog slut ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback