Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag som troligen alla vet nu, klev upp rätt så sent vid två och skulle duscha efter att ha dragit mig i sängen med tappra försök att sova vilket jag inte lyckades med alls, for på affären sen till mormor och morfar var där ett tag sedan hem och äta och då hade ungefär hela dagen gått.. 
Hamnade senare på kvällen hemma hos Anton och Jonte på lite partaj men drack inte, man kan ju ha kul ändå ;) drack kvällen innan så kändes onödigt att dricka igen då jag kunde köra bil istället ! Nu är vi hemma hos Christoffer ett helt gäng men ska snart hem eftersom jag bara sovit två timmar vilket är alldeles för lite för lilla mig.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback