snapchat..

Dagen började jätte bra på jobbet och allt rullade som det skulle, men självklart så funkar inte snapchat ?? 
Jag som är lite halvt beroende av snapchat började ju självklart fråga runt och jag fick höra de ena och de andra hahah, det värsta var väl att det skulle läggas ner. För nu mera kommunicerar man ju via snapchat och inte sms och annat. Man kan och vissa gör det men vanligtvis är det ju snap.
 
Så jag googlade och de hade bara några tekniskaproblem och då kände jag lugnet hahah, jätte patetiskt jag vet! Min dag gick från bra till världens sämsta för att sedan bli världens bästa ungefär. :) Vad lite det behövs ibland för att allt ska kännas bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback