Mys i Östersund

Klev upp strax efter fem eftersom jag började 06:04. Hade Storlien förmiddag och det gick väl sådär, var några fel på tåget som krånglade till det lite som att de inte blev utrop i tågen vilken station vi var på. Om man kortfattar en lång historia så vart det mycket tok som jag hoppas löste sig.
Direkt då jag kom till Ånge så for jag och hämtade upp Tess och for sedan hem till mig. Full fart ner i duschen och full fart upp igen och blåsa håret och de vanliga, för att sedan skynda oss till tåget som dessutom var sent då. Men vi hann ;)
När vi väl kom till Östersund så käkade vi på vezzo. Vilket är ett otroligt mysigt ställe med god mat, rekommenderas starkt !

Sen hörde vi av oss till min syster och så shoppade vi med henne ett tag och fick även se hennes lägenhet nu äntligen !! Den var riktigt fin :D 



Tack för idag båda två, dagen var perfekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback