första december

Jaha, då var det första december och 2015 är snart slut. Detta år har bokstavligen bara sprunigt iväg och jag har inte riktigt hängt med känner jag.
Jag tog studenten, vilket var bland det bästa jag gjort för var så less på skolan och allt pluggande !
Jag fick jobb på norrtåg, där jag fortfarande jobbar för fullt.
Jag känner att jag har vuxit på alla sätt man kan nästan sen jag lämnade skolan. Just nu tror jag att jag aldrig kommer vilja plugga vidare men kanske måste de då jag vet lite mer vad jag vill bli. I nuläget så är det ett stort frågetecken på den fronten. 
Men längtar till nya året och nya möjligheterna som kanske väntar runt hörnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback