Tear you down

Är super duper mega trött nu, har varit i gång hela dagen känns det som, har mega ont i rygg och knän och huvud idag känner mig som en gammal 80 åring om jag ska vara ärlig, dödligt gammal. 
Men var på häslocentralen som det nu heter och fick lite massage på min jobbiga rygg så den blev lite bättre i alla fall, höger sidan är ju värst och det känner jag nu att det gör ont bara av att röra mig haha.. Annars har jag städat mitt rum och lite på övervåningen tills imorgon då spanjorerna kommer hit !
Men nu ska jag slå på en film och sova så jag orkar morgon dagens aktiviteter puss och kram

Kommentarer
» Esmeralda

sv: jadå det är super sj?? :)

2014-04-01 // 19:37:52
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback