Q/A

Tio frågor om dig själv
Vad heter du i andranamn? - Elin Olga Kristin 
Har du några piercingar? var? - Öronen, navel
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Det beror ju på ens humör..
Väljer du filmkväll framför utekväll? - Nja, beror på humöret lite.
Vad tycker du om med dig själv? - ehm... bra fråga...
Din sämsta egenskap? - Är nog att jag alltid faller ner till botten när jag inte är nöjd med mitt hår.
Är du dag eller nattmänniska? - nattmänniska eller dag.. var natt förut nyligen dag..
Vad har du på dig just nu? - Min pyjamas hahah
Är du nöjd med ditt utseende? - Ibland..
Vad vill du ändra med ditt utseende? - Finare hår, större läppar, mindre näsa, bruna ögon och mycket mer hahah


- Tio frågor om kärlek
Är du i ett förhållande just nu? - Ja 
Har du varit kär någon gång? - Ja
Är du oskuld? - Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nej inte "kärlek", men att man kan bli intresserad av en person vid första ögonkastet, absolut
Hur många har du varit kär i? - oj.. 3 kanske ?
Vad för sorts killar faller du för? - Svårt att säga.. 
När hade du sex senast? - Ingen vet
Har du kysst en kompis någon gång? - Ja

 

 

- Farligheter
Snusar du? - Nej
Brukar du röka? - Nej
Har du tagit droger? - Aldrig!
Känner du folk som tar droger? - Ja
Har du blivit jagad av polisen? - jagad och jagad..
Har du druckit så mycket att du spytt? - Ja
Dricker du alkohol varje helg? - Nej
Skulle du kunna testa droger? - Nej fyfan
Skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han har tagit droger? - hahah, asså det där kan jag inte svara på riktigt
Har du varit i slagsmål någon gång? - Nja kan jag inte påstå

- Random 
Sover du med dörren öppen eller stängd? Tänk om man haft en dörr... 
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Jaaa
Tror du två ex kan vara vänner? - Man ska aldrig säga aldrig! Men de tror jag blir svårt
Skulle du vilja vara berömd? - fan va fab, men nej
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - Hahah jaa x)
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - hahah vem vet !
Brukar du tänka innan du talar? - Både ja och nej
Känner du någon som är oskuld? - Yes
Skulle du vilja tatuera dig? - Jaaa !!!

Tror du andra tycker illa om dig? - Hoppas jag verkligen inte, men gör dom de har dom förhoppningsvis en jävligt god anledning till de ;)


Kommentarer
» Esmeralda

Kul med en lista om dig, alltid lika trevligt att veta mer om människor:)

2014-03-20 // 20:28:11
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback