Primark

Började dagen med en ur tårkig lektion om något med Spanien senare vid 10 tog vi bussen till portugalete där vi gick, sedan gick igen för att se något vi redan sett, jätte skoj. Sedan gick vi tillbaka för vi skulle till ett annat ställe och man får vänta så himla mycket på grund av att alla är så himla sega på att gå.. Men efter det så skulle vi gå ännu mer och då gick vi och åt lite pizza så himla gott. Sedan shopping på primark, handlade nästan upp alla pengar där lämnades som haha ! Sedan köpte jag 3 tröjor från andra affärer för jag har slut på oanvända.. Haha duktigt ja tack. Så där gick ser pengar också menmen, jag är nöjd! Just nu sitter jag på en gay bar tror jag hahah.. Ja undra varför.. Kan inte svara på det tyvärr ! :) men förhoppningsvis ska vi lämna den snart för jag är så trött på allt gående hela tiden, har nog inte gått såhär mycket sedan 2010! 

Älskar denna bild på Helena också hhaha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback