alla bitar faller på plats

Uuusch vilken oerhört skön dag för min del, började med att plugga lite på morgonen för ett prov, sedan så satt jag på vårdcentralen ungefär hela morgonen för att sedan bli meddelad om att jag ska komma tillbaka nästa vecka, så jaha.. kom till skolan med en mandeltårta som tog slut ganska snabbt och det var riktigt gott faktiskt, dock att jag är allergisk tror jag, så det kliar i min hals just nu.. skit samma det är fruktansvärt gott! 
Hade sedan svenska lektion och förbereder för att skirva en raport nu framöver, inte så värst taggad än så länge, under lektionen får jag ett sms där det står att jag har provet på onsdag istället ! Gud vad skönt med lite extra tid och hade ingen lektion efter lunch, så nu sitter jag hemma och ska duscha, packa lite grejor och ta tåget vid två tiden mot Sundsvall för en massa äventyr. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback