7 januari - låt mig sovaa

Och som vanligt ligger jag här och inte kan sova,  förstår inte hur man kan tänka så mycket mer på nätterna än vad man gör på dagarna. Jag har lovat mig själv att göra 2014 till det bästa året och det ska jag fan göra också. Jag har alltid varit den tjejen som när jag verkligen vill ha någonting, då kämpar jag för det. Och det är just det som är så jäkla positivt i det här läget. Jag ska verkligen kämpa, jag ska nå mina mål. Spelar ingen roll vart jag står idag, jag är närmare idag än vad jag var igår. Allt handlar om fokus & bra inställning. Samma sak med skolan, har verkligen slarvat förra året och det kommer inte på frågan nu. Jag har 1,5 år kvar i skolan och jag tänker verkligen inte slänga bort den tiden. Jag ska verkligen göra mitt bästa. 

2014 kommer va speciellt då jag blir 18 och tar klivet ut i vuxenlivet som man brukar säga & visst känns det underbart. Vet inte hur många år jag har sagt max någon vecka efter min 18 års dag ska jag stå där med det där förbaskade körkortet. Och det kommer jag göra, har jag bestämmt mig för någonting så kommer jag också fixa det. Jag är taggad på livet som aldrig förr och med mål i livet blir allting så mycket mer motiverande! 2014 är mitt år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback