12 januari

Har alldeles nyss duschat och bäddat om sängen, tycker det är så himla mysigt att bara krypa ner i en ny bäddad säng efter jag har duschat. I alla fall satt jag och kollade runt på facebook och säg att en hade länkat något som verkade intressant och ja det var väldigt intressant att läsa vad som stod, för jag ser mig själv lite i det där. 
 
" Hur ska vi förhålla oss till denna ständigt återkommande fråga om när det är dags att acceptera situationen och gå vidare för att ge kärleken en ny chans någon annanstans. Jag tror att de flesta utav oss någon gång har befunnit oss i en relation där vi ställt denna fråga utan att få någon större klarhet oavsett vårt oändliga övervägande och analyserande, i varje fall har jag upplevt denna komplexitet. Och det mest smärtsamma är att det inte går att finna ett generellt svar som kan appliceras i dessa situationer då alla är unika. Men varför ska det vara så svårt att ta ett beslut? Finns det någon möjlighet för oss att bespara våra hjärtan denna smärta som kan komma när så vi modigt hoppat in i en relation som visar sig vara icke-fungerande? Och vore det inte underbart om det bara funnits en sköld eller en guide som vi kunde använda oss utav för att våga kärleken igen? "

 

 
Men detta är bara lite av vad som stod men detta passade in på mig bäst och just därför valde jag att blogga om det. Är man redo att bara slänga iväg ens hjärta och kanske till fel person.. ? Det är inte så lätt att veta och det kan ta lång tid att inse att det kanske var den rätta eller att man själv gjorde rätt och jag själv tycker att detta är en väldigt jobbig situation, jag är väldigt osäker på mina känslor och haft många fel val av killar tidigare.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback