Bite line, himlabadet

 
Tyckte denna bilden var så sann som min syster länkade.. Som sagt när jag vaknade imorse hade jag smartisen inte stängt mitt fönster igår kväll utan somnade med det öppet, så jag kan lova er att det var fruktansvärt kallt för mig.
Annars så tog vi tåget till Sundsvall imorse och var på kulturmagasinet sedan blev det käk på bite line som var oerhört smarigt. Drog sedan till Himlabadet och badade lite med Tuva eftersom alla andra tjejer var så tråkiga och ville shoppa istället vilken tur man inte har det behovet alltid. Nu sitter vi hemma och väntar på middag sedan blir det ta det lite lugnt och kanske att vi går över till Mattias.
 

Kommentarer
» Elin

haha så sann den första bilden!!

2014-04-07 // 19:51:35
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/
» milina.blogg.se

haha åh!

---
Jag har en giveaway på bloggen där du kan vinna ett valfritt plagg ifrån Evasunderkläder! Det enda du behöver göra är att kommentera "Jag är med" samt en länk till plagget du skulle vilja vinna! Var gärna med! :)

2014-04-08 // 18:35:43
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback