till skolan och hem

Kom till skolan och hann inte längre än så för jag kände att min kropp inte klarade av det så hade jag matte på morgonen och kanske inte det bästa att vara med på gympan om man har ont.. haha :D så gick ner till sjuksyster och pratade lite med henne och smörjde kroppen med voltaren men det blev bara bättre för revbenen inte för mitt humör och känsla..
Så jag missade en hel del från spanskan pga att jag inte orkade röra mig men sedan tog jag mig dit och fick såklart skäll.. men jobbbade lite och sedan vid lunch bestämde jag mig för att åka hem.. För hur kul är det att vara på skolan om man inte har någon ork i kroppen och mår dåligt ? inte så värst kul.
Så mormor kom eftersom jag glömt min nyckel hemma och att mamma var i Fränsta, då jag kom hem kollade jag på film och somnade till den och då var klockan lite över 12 och vaknade igen vid 15 något, bra där så får se hur lätt det blir att somna..
Och usch vad långt det här inlägget blev :D ahah
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback