Nothing to say, shit life

Jag vet inte vart jag ska börja eller något, jag vet inte vart jag ska ta vägen fattar inte att man kan må såhär dåligt. Visst jätte moget att skriva detta inlägg men någonstans failade jag i mitt liv. Visst om några månader eller till och med år så kanske jag må toppen igen. Men en failad person har ett failat liv och det är precis vad jag har just nu, precis allt jag gjort och precis allt jag sagt dom senaste dagarna har vart fel, dryga och dumma. Kan bara inte rå för det.
Vill bara försvinna långt härifrån för en lång stund och bara veta att jag duger för den jag är. Det är total emo, depp stund här. Förlåt.

Kommentarer
» angelica

vill bara skicka lite styrkekramar, jag hoppas allt blir bra med tiden!

2013-06-07 // 00:22:46
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback