Bli inte tillsammans med en kille som tror han är äldre än vad han är

Ligger just nu i sängen rätt så död redan nu, blev väckt 06:44 något och var väldigt trött. Men tog mig upp och insåg att jag inte behövde stressa alls eftersom att jag började inte förrän 08:30 och när jag var köar va klockan 07:30.. Kul ! Men tog mig dit och vi chillade lite gick till deras borgmästare eller vad dom nu kallade det och massa. Sedan har vi varit och handlar lite och övat på teatern till imorgon :) men den måste jag öva mycket, mycket mer på.. :( för den ska jag kunna imorgon klockan 08:30, så bara att börja träna nu !


Kommentarer
» △ ida.

cola <3<<3<3<33<33<3<3<33<<3333
sv; tack så mycket! :'D

2013-06-20 // 14:03:24
URL: http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback