Gårdagen

Hann ju inte blogga speciellt mycket igår så får väl ta det lite smått idag om vad som hände igår, vi hade först svårt att bestämma oss om vi skulle till Östersund eller Sundsvall men sedan så vart det Sundsvall när vi äntligen kom fram efter den långa resan så gick vi och kollade vilka roliga filmer det fanns att kolla på, vi bestämde oss för grown ups 2 ! Vilket var ett väldigt bra val om man frågar mig, för den var riktigt bra ! Helt klart värd att se för er som har sådan humor. :) Sedan drog vi på Bite line för lite goo mat. påvägen hem for vi in till min farmor och fick lite fika, hon är alltid lika underbar !
Idag ska jag nog bara ta och vila min lilla rumpa och chilla, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback