I don't believe that anybody feels the way I do about you now

rätt så tråkig dag i skolan hade ångespelet typ hela dagen.. men ungefär direkt efter skolan så kom pontus hit och räddade min dag ! haha ;) vi satt mest och kollade på film och lite sånt :)
efter det for mamma och köpte cola och vi kollade lite på tv sen gick jag upp och pluggade lite, men vart inte så mycket eftersom jag har så sjukt ont i huvudet sen igår så det var mindre roligt, men kan ju inte göra något åt saken direkt. :) nu ska jag nog kolla på film och sedan sova, godnatt !

Kommentarer
» MichaelaMagnusson

Hej :) Jag har en fråga och det är att följer du mig fortfarande på bloglovin efter vårat bloglovinbyte?

2012-05-30 // 16:41:53
URL: http://mickanmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback