don't wake me uuuuuup

hallå alla goa, vaknade upp hos rima idag rätt så tidigt idag och hade panik.. för trodde jag sovit bort hela dagen, men det hade jag ju inte klockan var runt 9-10.. lagomt glad.. nej men det var en alldeles perfekt tid. Vi hade det sjukt roligt i natt medan vi satt och kollade på melodifestivalen :) som de flesta redan vet ju så vann ju sverige och det va ju små kul :) men sen skulle jag och rima kolla på gladiator då ringer tony på skype så glömde vi totalt bort filmen.. hahah ;)
så säger jag också grattis på morsdag jag och ida for och köpte blommor och sedan blev det att vi for och fikade på konsum :) gott !
Efter allt det där så har jag städat idag mitt rum och hallen utanför sen så kom pontus hit och var här ett tag och ja vad gjorde vi ? en hel del men ändå ingenting :) hahah men jag hade rätt trevligt i alla fall :) nu ska jag ta och fixa lite små saker och kolla på en film sedan sova, är helt slut ! :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback