lejaslefklsdlf

orkade inte med rubik
nu, ingen bloggning igår men ööh.. en gång på flera månader det står ni ut med.
hade fullt upp igår först vaknade jag av att mamma ringde och jag gick ner och fixade tacos med Albin.
men han var lite små murre troja.. ;-)
sen efter det fixade jag massa saker och en massa krånglade sen drog vi in till stan, var i stan 20 över 5 och då yrade vi bara runt först.
sen gick jag på gina tricot, för albin ville att jag skulle prova ett par jeans byxor.
men i alla fall så kom jag hem runt åtta eller hem och hem.. hem till Ånge.
Sen klev jag av förre ica och gick till Angelika och vi kollade på filmen "hjälp jag är en fisk ! " hahah ja normala tjejer hej..
vi gjorde smooths och pop corn och köpte lite chips, men ah.. vi vart så mätta så chipsen e kvar...... :-D
och nyss kollade vi på videosar och en massa annat roligt skit, sen vart det patirk isaksson på högsta volym ! sen vart det mer chrsitan walz, och andreas johnson heheheh kul liv, just nu sitter vi och garvar åt precis ingenting, och sjönger med våra hesa små röster till patrik isaksson ! <3
idag kommer jag att duscha och fixa på mitt rum tills Albin kommer förstås. och självklart flamsa och tramsa lite med Angelika innan ! roligt roligt kan jag lova dig !
orkade inte med rubik nu, ingen bloggning igår men ööh.. en gång på flera månader det står ni ut med.
hade fullt upp igår först vaknade jag av att mamma ringde och jag gick ner och fixade tacos med Albin.
men han var lite små murre troja.. ;-)
sen efter det fixade jag massa saker och en massa krånglade sen drog vi in till stan, var i stan 20 över 5 och då yrade vi bara runt först.
sen gick jag på gina tricot, för albin ville att jag skulle prova ett par jeans byxor.
men i alla fall så kom jag hem runt åtta eller hem och hem.. hem till Ånge.
Sen klev jag av förre ica och gick till Angelika och vi kollade på filmen "hjälp jag är en fisk ! " hahah ja normala tjejer hej..
vi gjorde smooths och pop corn och köpte lite chips, men ah.. vi vart så mätta så chipsen e kvar...... :-D
och nyss kollade vi på videosar och en massa annat roligt skit, sen vart det patirk isaksson på högsta volym ! sen vart det mer chrsitan walz, och andreas johnson heheheh kul liv, just nu sitter vi och garvar åt precis ingenting, och sjönger med våra hesa små röster till patrik isaksson ! <3
idag kommer jag att duscha och fixa på mitt rum tills Albin kommer förstås. och självklart flamsa och tramsa lite med Angelika innan ! roligt roligt kan jag lova dig !
men nu bjuder ja på en massa hihihihihi bilder. :-D

Kommentarer
» jjonnnis

fin blogg :)

2011-03-08 // 06:56:38
URL: http://jjonnnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback