Haft fullt upp !

Idag var jag på skolan sen efter det gick jag hem och hämtade pengarna sen drog jag och Angelika och fikade på Café Wiba, hade det väldigt trevligt pratade om en massa, sen blev det att kolla på streetdance, sen gick vi hem till mig och där gjorde vi en massa saker kan jag lova, sen började jag platta hennes hår, och  det tog ju några timmar kan jag lova er.. ! ;-)
sen efter det gjorde vi tacos och kollade på house sen skulle hon hem och nu ska jag ta och sova alldeles strax efter bilderna jag ska lägga in ! :-)
sen grattis till min älskade pappa som fyller år ! ♥
Läxan väntar och då vill säga ganska mycket läxa, no-prov, so-prov och teknik uppsats sen har jag säkert något mer som jag bara glömt bort.. fyfan. :-|

mallorca maj 2010 :-D

Kommentarer
» ellensjo

sv; Okej vad skönt :)

Haft en bra dag? KRAM

2011-03-02 // 21:59:26
URL: http://ellensjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback