wakie wakie

hahah, nu äre wakie wakie, somnade 08:00, jag oh basse hade så jävla kul på cs så vi bara körde på så vi glömde bort tiden ;-o
Men senare när folk började kliva upp fattade vi att något var fel.. hahah ! så vi gick och la oss, och låg och garvade hur himla länge som helst :-o
plus att sebbz va jävligt social i natt ! :-D det gillas stort kan jag lova, han e så söt så !
Sen så har jag duschat av håret med en hårborsta och schampoo ! den ni, inte alla som kan.. men dock sitter det säkert kvar lite schampoo någonstans, men det får jag väl fixa då, har ingen ork eller lust nu, jag kände mig så äcklig så vart liksom som en tvångsttanke,  men jag körde på ja, medan basse duschade !

OBS: Om jag inte svarar på msn, är det för det fuckar upp sig och loggar ut mig, eller ja något sånt, den är oerhört jobbig med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback