vart ute !

Var ute med Joakim Engström, Linus Berg, Carl Nyberg, Joakim Edin och Villiam Deldén !
ensam tjej.. hahah nej men ingen annan tjej kunde typ ? nej jag vet inte riktigt, vi gjorde då inget kan jag säga.. förutom att Jocke Engström lekte apa sen så började Ville det också ;-)
Nu så sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hem om hon inte är hemma, heheh ! jag vet inte riktigt men jag vill ha min middag ;-) jag har inte ätit något sen klockan 11:40 något tror jag.. så jag är enormt hungrig nu, men jo jag har ju ätit bullar och en Daim sen så jao.. det är väl mat det men i alla fall ;-) jag orkar inte bry mig men jag har inget mer att snacka om förutom att jag är pank på telefonen ungefär.. så vill ni något ring/smsa för sms har jag ju ;-) men noo money !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback