Vaknade av att Olga ringde !

Vaknade runt 09:04 ungefär.. av att min gammel farmor ringde till farmor, och frågade vart hon lagt tvättmedlet hahah ! ;-)
Olga är ju trotts allt 96 år gammal just nu ! Fyller 97 1 Juli ;-) samma dag som jag fyller 15 år på !
Lite små roligt att vi fyller år samtidigt måste jag säga, inte träffat hon på länge, och däremot inte vetat hur hon har mått, men nu vet jag ju att hon lever ;-) och det känns skööööönt !
Men i alle fall, idag så ska jag åka till pappa, och vara där hela veckan, ska bli riktigt skönt att vara hos han och träffa han lite grann !

Igår var jag lite små sur så därför glömde jag skriva om dagen och vad som hänt och det ! Så jag kan ta det nu tänkte jag, var ju i Sundsvall igår och shoppade först sen vart det match som sagt, det vart 1-1 ! Men giffarna spelade så mycket bättre än trollhättan gjorde måste jag säga ! Sen efter matchen träffade vi någon Tobbe och sen vare ju Robin, men vi pratade typ inget eller ja det vart inget av kan man säga, plus vi skulle till Anki och dom skulle hem så det vart alldeles perffa ! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback