ont i armen har ja.

hållit på ute på gården sen klockan 09:54 någonting troja, och hänt mycket sen dess kan jag lova, en bil hade kört ner i diket, och han var inte nykter så dom som hade sett när han körde ner ringde polisen och dom tog med han, har fipplat med gett stängslet och satt pluggar runt huset, vart ute med hundarna, gett djuren vatten mattat hönsen och kastat pinnar oh sånt och fyfan, jag är helt slut typ.. ;-)
men jag har lunch nu bara så ska väl ut och donna efter lunch, och i kväll ska jag ta ett låååååååångt bad !

Kommentarer
» baaaasse *

blir så stolt över dig när jag hör att du jobbar :') HAHAHAH

2010-10-22 // 12:52:44
URL: http://duvetbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback