nu har ni ju bara gått för långt.. !

Är man blondin, ja då är man hora, eller wanna be Kissie ? HAHAH..
Mattias Granvold (det gäller inte bara han), jag tycker du ska passa din käft riktigt noga och va fan är det du håller på med, leker med tjejers känslor hela tiden, det är kul att driva va ?  och du tror att jag verkligen skulle gå på det.. jag vet nog vad du gjorde mot min kompis, skulle aldrig gå så lågt ja ! Bara för att man är blond, skickar man bilder på privata ställen, man tror man är snygg, man är hora, man är en jävla massa skit, men nu är det så här, jag tycker att ni bara ska hålla käften rent ut sagt, va fan vill ni ha ut genom att säga såna där ord ? vad är ni ute efter ? vill ni ha uppmärksamhet ? Uppmärksamhet kan man få på många andra bättre sätt, men att gå så lågt att ni kallar någon hora, eller något sånt skit, det fanns en tjej i Fränsta, som var lika gammal som mig, alltså 96:a och hon vart mobbad av rätt så många, hon tog livet av sig efter ett tag.. finns fler som säkert kommer göra det om det fortsätter så här, ungdomar nu förtiden det enda dom kan säga är: "kuk, Hora, CP, jävla mans hora, hällkäften din jävla idiot, dra åt helvetet, gå och dränk dig, jävla fittunge, jag ska knulla dig i röven osv.. " VAFAN ÄRE MED ER ?! snälla väx upp någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback