läxa, läxa och ännu mer läxa !

kom på att jag slutade efter tyskan, iiih ! Eftersom jag ska till vårdcentralen idag ;-) klockan ett plus jag har håltimme nu, så jag drog hem, blir nog ingen mer skola idag för mig, så jag valde att göra läxa nu eftersom jag måste göra klart mitt hemma prov, plus måste fixa min uppsats i teknik men den ska vara klar 17 december senast troja.. men alltid klar att bli klar fort så man slipper göra det i sista minuten, sen har jag teknik läxa (ännu mer..) om hur tekniken skapades osv.. sen tyska läxa glosor till Torsdag nästa vecka. för mycket läxa ! har säkert mer som jag bara glömt bort.. sen blir det till att tvätta kläder.. men nu ska jag fixa läxan hööörs !

Kommentarer
» Angelica Agge Lövdahl ;>

håhå, najs:)

adda mig på steam?

aggsih @ steam

2010-10-07 // 11:57:18
URL: http://angeliicaevelinalovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback