Koneooo

sitter på koneo just nu och har lite små tråkigt, men som tur har man ju tillgång till en data ;-)
eller jo,har tillgång tillflera datorer men orkar ju inte sitta vid mer än en.. bara lite så här onödigt.. rätt skönt att bara sitta på en stol och skriva av sig lite också, idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända det får jag nog se, just nu är jag jätte hungrig och tror att jag ska gå lite på stan lite senare eftersom pappa ska på möte fast jag vet inte faktiskt.. ingen aning hur det kommer bli, jag ser rätt så risig ut idag måste jag säga, jag glömde bort att bada igår, så gör väl det idag i stället ! eller jag glömde det inte, jag hade bara inte tid med det, eftersom jag var på ett möte så lääänge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback