jag har alltid försökt

jag har alltid försökt att vara den glada personen oh inte deppa ner framför mina vänner, att inte visa att jag egentligen har det lite svårt ibland, jag försöker ofta att klara av skolan, men det funkar inte alltid för mig, jag har missat ungefär hela sjuan.. och jo jag vet visst är det dumt, men mitt huvud klarar det helt enkelt inte, jag har en massa saker att tänka på. Jag har ett leende på skolan för det mesta, utom när någon har gjort eller sagt något, men ändå, jag visar inte att jag bryr mig, om någon säger något till mig, jag orkar inte annat än att hålla med och säga, ja visst äre så ! hahah.. typiskt mig. Men idag så känner jag mig så här lite nere oh små sur ! men jag kan väl inte göra något åt det precis.. jag försöker hålla huvudet högt, men det är inte alltid så himla lätt som det verkar.. från att ha levt i en svart värld och nyss kommit ut i det ljusa är inte lätt, det är inte lätt alls.. men jag försöker och det har jag alltid gjort och kommer alltid göra tills jag kan stå på benen igen.


Kommentarer
» M

<3

2010-10-28 // 19:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback