jag är ett äckelskabb

hoppasan vilka ord va ? säger man inte vilka några personer är blir man kallad äckelskabb ;-)
Tack för den.
så passa er för det.

Niklas Lundh, jag vet att allt mellan oss blev helt fel, jag ändrade på mig och blev en helt annan person, men att du går på grupptryck är inte bra, visst kalla mig äckelskabb du, jag tar faktiskt åt mig av vad du säger, och jag var kanske den där glada tjejen i sommras som alltid hade kul och skrattade men jag mognade på mig och vart lite små butter jag erkänner det, men jag älskar dig niklas som kompis, men jag vet inte riktigt, eftersom du säger att jag har sårat dig, förlåt är allt jag kan säga. Men jag kommer alltid att finnas där på något vis, även om det inte märks så kommer jag det, jag bryr mig mer än vad jag visar dig, jag är bara sån, jag har brytt mig om allt du gjort, allt du sagt, det är bara en plåga att ha den känslan i sig, förlåt mig Niklas.

Kommentarer
» baaaasse *

det är niklas som ska säga förlåt! inte fan äre du iaf!

2010-10-22 // 12:49:28
URL: http://duvetbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback