ingen sov morgon här inte..

först så vaknade jag klockan 05:04 något sånt, tänkte vafan är klockan ! så jag kollade och satt på en film sen så somnade jag faktiskt om tills klockan var 06:57 typ och då så satt jag på samma film igen, och somnade om ! sen vaknade jag 07:36 så du började jag om filmen och började kolla igen ! sen så låg jag vaken där och jag somnade inte om i alla fall ! för när jag kollade om mitt alarm skulle ringa så hade jag glömt bort att hä på larmet som ska gå på torsdagar ! klantigt ? men ohja.. men nu har jag klätt på mig och allt ska bara platta mitt hår på visa ställen, jag plattar ju inte hela eftersom det är så slitet ! men nu måste jag skynda mig, vi hörs mer senare :-)
känner mig som en bäbis som e trött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback