i'm home !

skönt att vara hemma, för jag är helt ut svulten och lite ont i magen, eftersom jag har ätit Bregott !
hahah hade lust att lägga in en bild på de bara, fyfan va gott det är på macka ! men i alla fall så ska jag och mamma äta Thai mat idag, som jag vet i alla fall, saknar mamma rätt så mycket, men i alla fall, under lägret så vare jag emma, basse och Alice i ett rum, och sen så skulle ju sebastian vara med basse och erik ville bara vara där hahah vet inte riktigt varför.. :-) men jao.. hänt så mycket och jag orkar inte skriva allt, men jag har några få bilder som dom gjorde under det där. (jag hade lite tid att knäppa medan det var ballong lekar..) det kommer säkert ut några ! heheh, dom såg sjukt rolig ut i alla fall medan dom körde ;-) sen Mio som en av dom heter, han var väldigt seriös.. omg.. bara jag som tycker det ? fast jag kunde inte ta han så seriöst när han var arg.. "respekt" som om han ville att det skulle eka i våra huven ? wow.. men jag orkar inte skriva mer har en mage att ta hand om ! ;-) hörs senare !

Kommentarer
» baaaasse *

HAHAHAH, mio... :-D

2010-10-10 // 19:00:53
URL: http://duvetbasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback