datasalen nu ;-)

Sitter i datasalen har bild egentligen.. men jao, Mimi och Ida sitter och töntar dig.............
och jag sitter här sur som etika ! hahah ! nej inte sur, men Mimi ska photoshopa våra bilder och fixa dom, vi håller på med någon slags design eller framsida, jag vet inte riktigt.. har missat rätt så mycket eller i alla fall 2 gånger, alltså inte vart här på två veckor.. men nu är jag helt frisk och ska chilla sönder här ;-) nej då.. vi har gympa efter bilden inne gympa nu ! haft ute så länge så hua, och basse och basse är så söta med varandra ! :-D
Men nu så måste jag nog hjälpa Mimi lite.. hon verkar vara lite vilsen och hittar inte det hon ska göra  :-o
hahah ! söt liten tös det där.. ;-)
skriver mer senare i kväll om jag orkar, som jag troligtvis gör men ja man vet aldrig ;-)


Våran fina "host" fula datasal.. Mimi som har knäppt korten den sötnosen ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback