beldo.se ?

hmm.. jag funderar på att byta blogg site men problemet är att jag inte pallar med det troja.. jag har ju bloggat sen november fast inte med den här bloggen, och då har jag ju haft blogg.se men funderar stort på att byta men jag kan inte bestämma mig så jag blir tokig snart, eller så skaffar jag en blogg där också och sen kollar jag vilken som blir bäst ? men snacka om beslut ångest..

jag vaknade runt 10:50 något då pappa ringde och sa att jag inte kunde sova nu heller, jag var helt död !
Just nu sitter jag och läser en massa bloggar och lyssnar på lite musik ! funderar på om jag ska höra av mig till Basse och höra lite med henne om massa saker ! vi hörs väl senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback