basse all day

Vaknade pratade lite med Andreas eftersom han fyller 15 år idag ! Grattis adde ! :-D
men i allefall så gick jag på skolan, och ja som vanligt tråkiga lektioner, sen över matten så pratade jag med Lasse så jag missade den.. så jag tyckte inte det var någon mening att gå till den, så jag drog upp på boberg med Basse och där gjorde vi typ inte ett skit, hade tråkigt knäppte lite kort.. men har bara som på henne, men slänger ut några godingar från förut idag och skit också ;-)
Sen efter skolan var slut hade vi konfa grej, ska nämligen på läger på Fredag och blir borta till Söndag.. alltså ingen blogging på Lördag.. sorry for that ! och jag ska till åre - järpen - hålland ? om jag minns rätt alltså, jag ska till hålland. :-) ska bo på hållandgård eller vad det hette, ska bli ganska kul faktiskt ! :-D
Sen efter konfa gick jag hem och la mig i sängen ett tag.. sen ringde basse och vi stack typ ut efter en lång stund :-) sen drog vi hem och kollade på film och sen på tv, sen gick hon hem nyss ungefär ;-)
och nu så ska jag popa pop corn och mysa framför datan ett tag ! har vart en lång dag för mig, och jag har vart så sur och ledsen.. Förlåt mamma, var verkligen inte meningen att vara så där mot dig.. men det tog så hårt på mig för det jag gjorde mot han du vet ! hörs kanske i morgon om jag orkar blogga såklart :-)
hahah jag om några år enligt Lars ;-) bara för kossögon ? :-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback