svart, blond mörkbrunt.. ?

jag vet inte vilken hårfärg jag vill ha alls..
för om man färgar svart ser man ut som ett annat lik.. ? O.O
och blond kan jag inte färga eftersom jag fick kemisk reaktion.. så finns bara mörkbrunt att välja ?
men det vill jag inte för jag vill ha blont, men ändå så vill jag, gud vilken beslut ångest jag har just nu.

men whatever, inatt kunde jag inte alls sova.. låg vaken till tjugo i fem och lite till för då skickade jag ett sms hahah, men i alle fall, så vet jag inte alls vad som händer idag, grattis till Peter i alla fall som fyller år. 
sen så vet jag inte vad jag ska skriva mer, söndagar är alltid tråkiga, så är det bara, ska nog kolla på en film och ta det lite lugnt sådär.
ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback