Skolkatalogen.

Vaknade runt 10:35 av att mamma står och skriker i trappan att jag ska vakna och komma ner !
hon ropar några fler gånger och tiden rullar på.. sen så säger hon att jag har fått post, alltså skolkatalogen.
så hon fick ner mig men jag gick upp och la mig igen.. så nu ligger jag här i sängen igen och funderar på att somna om, för jag vill sova mer ! men det får jag inte eller rättare sagt kan inte, eftersom vi ska åka till Sundsvall, till badhuset. Sen i kväll drar jag och Ida till Gröna villan troligtvis. Men nu måste jag skynda mig, hörs mer ikväll kanske !
+ det luktar hårprudukt i hela mitt rum, och jag har inte ens använt något ? jo kanske för att en vis Marcus är här, stinker som fan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback