kul liv man kan ha va ? ;-)

Visste du..

att jag vill ha - chiiiiiips
att min senaste kyss - snusig typ.
att jag lyssnar mest på - mig själv
att jag pratar - väldigt ofta, om jag inte är trött.
att jag inte gillar - bråk
att jag avskyr när folk startar - fula rykten som inte ens är sant
att kärlek är - komplicerat

att jag gillar att - vara ensam ibland

att jag alltid kommer att - att vara jag
att jag är hemligt förälskad i - joanna
att sist jag grät var - när jag skrek
att min mobiltelefon är - rosa
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag på mobilen oh somnar om.
att innan jag går och lägger mig - sitter jag vid datan, smsar eller pratar i telefon.
att idag har jag - inte gjort ett skit
att jag just nu tänker på - musik
att i kväll ska jag - hitta på något
att i morgon kommer jag - kommer jag åka till pappa ;-D
att jag hoppas -
att jag får som jag vill med en sak

 

Har du:
Någon som förstår dig? Joanna.
Någon som du saknar? Svea
Någon som du hatar? finns väl ingen jag riktigt hatar..
Vem kramade dig senast? mamma

Vem pussade dig senast? Gustav
Vem ringde dig senast? Sebbz
Vem ringde du senast? Sebbz

Vem var hemma hos dig senast? Joanna&Ida
Vem var du hemma hos senast? Joanna
Har du några kärleksproblem? nejj
Har du pratat med någon idag? aa
Har du gråtit idag? nejj
Har du skrattat idag? ajjemän !

Jag:

Är singel? nej

Svär ofta? ibland, 
Sjunger i duschen? inte alltid.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? HAHAH varför inte ! ;-)
Skrattar åt dina egna skämt? Jämt !
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis?
lätt.

Har du:

piercingar? öronen.
Syskon? Syster.
Jobb? nejj
För många vänner? aldrig
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? ibland
Sagt "jag älskar dig" till någon? jaa
Varit kär? aop
Gjort något olagligt? vene
Somnat i skolan? näe
brutit ett ben? no
Tappat bort mig i min hemstad? nej :-p
Sett en fallande stjärna och önskat? nejj
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja
Smugit ut utan lov? ne
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? jo
Somnat gråtande? a
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? hahah ne
Blivit generad inför folk? ja hahah
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ah..
Ätit musslor? aldrig !
Varit på en festival? aop
Haft ett förhållande i under en månad? jo
Blivit kallad player? nejj
Färgat ditt hår svart? aa

Vad:

Längtar du till mest just nu? nästa lov..
Ska du göra i helgen? vene
Har du för kläder på dig? grått linne, vit bh, blå troser och esk byxorna
Gjorde du igår? lanade typ
Ska du göra i sommar? vet ej
Åt du senast? hamburgare.
Har du för mobil? samsung
Vad köpte du senast? dricka

Trackback