just the way you wanted it

du fick som du ville när du gjorde som du gjorde, jag kan fortfarande inte sluta tänka på det du sa, gjorde den 21 augusti.
Allt du sa fick mig att inse hur jävla värdelös du var, du var falsk hela vägen in i själen, du vet inte ens vad kärlek är, jag trodde du var speciell en fin och helt underbar person.
jag är le på att tänk på dig, jag är le på att behöva höra ditt namn i mitt huvud, din röst, det ekar i mitt huvud.
jag vart mig aldrig lik sen det som hände den 21 augusti.
Även om det är ett jävla tag sen det hände så går jag fortfarande omkring och tänker på hur mycket jag misslyckades, jag misslyckades med att vara den tjejen du ville ha, jag failade stort och varje dag så tänker jag på vad jag kunde gjort bättre.
Och nu, har jag äntligen insett att det var du som var en dålig kille, och inte jag som var en dålig tjej.
Det var du som alltid svek en, du som alltid sa nej, jag har insett att jag inte var så misslyckad som du fick mig att tro.
Du fick mig att tro att jag var en värdelös tjej, som bara dög till en sak, men hurru grabben, jag är så mycket starkare utan dig, även om du tröck ner mig som fan !
Jag tänker inte sitta och gråta över något så töntigt längre, dom orden du sa.. eller nej just det, SKREV dessutom sårade mig rejält och jag har inte kunna ståt på mina ben sen dess men nu äntligen kan jag inse att du utnyttjade mig, för att jag inte kunde säga "nej" riktigt.
Visst jag har ibland problem med att säga "nej" men jag kan säga nej.
Bara jag vill det och orkar bry mig, men jag vet nu idag att det var du som var falsk och inte jag.
Men jag har tagit mig upp på benen igen, jag bryr mig inte om dig längre, jag har gått vidare.

Kommentarer
» basseee *

hjärtat,du vet att du är värd någon så mycket bättre. du är så himla underbar, i alla lägen. för mig är du bäst, bästaste i hela världen. fattar inte hur man kan göra såhär mot dig. det är som du skrev, han är en idiot. i mina ögon såg han ut som den perfekta killen för dig, men insåg ju ganska snabbt vilken idiot han är/var. bara jag tänker på det så skulle jag kunna gå till han, & möblera om hela hans jävla fuckface. så jävla vidrig.

fan va han har sjunkit i mina ögon, han ligger på botten. så högt som du värdesatte han, allså det är sjukt!

men du vet, att vad det än är så finns jag alltid här.

jag älskar dig bästavän <3



(sorry om det blev särskrivning)

2010-11-01 // 11:16:00
URL: http://duvetbasse.blogg.se/
» E

Utan dig så vettefan vad jag skulle gjort riktigt, men jag skulle ha lyssnat på dig, du sa hur han var och jag lyssnade inte ett dugg nästan, du såg på engång hur han var, men är man kär så är man.. det är ju lite tragiskt att kärleken tar över så man inte ser hur personen verkligen är.

Men jag sa samma sak till dig, hjärtat.

Att den du höll på med är inte mogen, inte en bra kille ett dugg, tills slut så insåg ju du det med, som jag också har gjort till slut.

fyfan vad jag älskar dig, hjärtat. <3

2010-11-01 // 11:22:19
URL: http://bananene.blogg.se/
» basseee *

ne, sant, vi blev nog båda blinda av kärleken. och så blir det. men vi måste nog lära oss att lyssna på varann, och lita på varann när det gäller sånt. vi båda gjorde misstag, men blev nog kär på riktigt för första gången.

men ja, det blev som det blev och vi lärde oss utav våra misstag.

men allt är bra nu, och det är det som är huvudsaken.

loveu <3

2010-11-01 // 12:22:45
URL: http://duvetbasse.blogg.se/
» E

jadu hjärtat. jag tror nog de :-)

loveumore. <3

2010-11-01 // 15:29:24
URL: http://bananene.blogg.se/
» basseee *

jag med :-)

nono <3

2010-11-01 // 15:43:48
URL: http://duvetbasse.blogg.se/
» M

Hurrni, ni borde inte skriva det på en blogg iallafall..

Bättre att berätta för den hur det är.. eller bara prata med varandra om det, :)

2010-11-01 // 18:39:31
» E

men hahah han vet redan

2010-11-01 // 18:40:18
URL: http://bananene.blogg.se/
» M

Jaha, men då äre ju lugna puckar! :D

tänkte så det inte vart nåt missförstånd över internet.. vettu!! (y)

2010-11-02 // 21:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback