Julskyltning.

Har varit på julskyltning, och det känns som att klockan är runt åtta för mig.. känns lite så där halv knasigt.
Men det fanns inget speciellt roligt där på julskyltningen så gör mig inte ett dugg, var mest med Joanna, Angelica, Max och Joakim, jag hade det i alla fall kul ! hoppas dom också hade det.
Men om jag ska vara ärlig är jag små sur, jag ska också börja köra ut folk, hahah nej det ska jag inte.
Men södde kan ju dra åt helvete, usch vilket beteende. Att vara liten suger ju sönder allt kan jag ju säga.

jag har glömt att skriva om bröllopet också.. men det finns inte så mycket att skriva om det och jag har inga bilder just nu, men det kommer väl efter ett tag, så får se när dom kommer ut på bloggen, sen så måste jag ju självklart säga, grattis Roine och Usa, hoppas ni får det som ni tänkt det om ni nu tänkt er något !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback