haft en toppen kväll faktiskt.

Min kväll vart rätt så lyckad !
Thai mat sen drog jag och träffade Ida&Alexandra, vi gjorde typ inget vi snackade lite och hade allmänt kul i alla fall, sen så skulle Ida med bussen, men då gick inte dom södra vägen, så hennes mamma fick komma och hämtade henne hahah !
sen så drog vi och snackade med Emil&André som satt där på stationen och inte gjorde ett skit, sen skulle vi gå hem för det vart så tråkigt, då följde Emil&André mig hem, gulliga prickar ! sen så gick dom iväg sen så ringde Emil och frågade om han fick låna min mobil laddare, så jag sa väl visst, sen satt vi och pratade han, jag och andré snackade om en jävla massa faktiskt !

men himlabadet, det var faktiskt en stor besvikelse.
Måste säga, Östersund och Ö-viks badhus är 1000 gånger så roligare. Men men allt kan ju inte vara perfekt !
men nu ska jag göra annat, spela lite med niklas, vi hörs ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback