Första skoldagen.

Lovet tog ju som sagt slut igår, lite synd faktiskt.
Men nu får man ju bara längta till nästa lov, och nu till helgen drar jag till hållands gården så jag blir borta i tre dagar ! men jag kommer hinna blogga alla dagar utom på Lördagen.
Dagen var rätt så seg om jag får säga det själv, men jocke va ju så snäll så jag fick en tia av han ! hahah 
han hatar mig ! men sen så en månad idag faktiskt, jag älskar dig grabben !
när jag kom hem efter skolan så kom jag på att jag inte hade någon hem nyckel, så jag drog över till Joanna, lite så där lätt och smidigt ! vi kollade typ bara på tv tills mamma kom hem så jag kunde komma in ! 

Kommentarer
» M

jag älskar den tian! :D <3

2010-11-08 // 20:23:10
URL: http://hhoonnduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback