fan vilken smäll !

Nu är det ju måndag kväll och jag har inte haft tid att blogga innan, jag har haft fult upp med en massa annat !
Men i alla fall, jag måste bara säga vad som hände idag, lite patetiskt.
Men såhär var det;
Sebastian (basse) och jag springer mot varandra på väg ner från maten, och när jag skulle bromsa så bromsade jag inte, så jag gled eftersom jag har mina tygskor än.. så kom han ju från andra hållet mot mig, så det slutade med att han sprang in i mig som gled och inte fick riktigt stopp och han kom i föll fart rakt mot mig, jag slår i huvudet, och får han över mig ! Sen så när alla stod och kollade runt där, så kunde jag inte hålla mig från att garva, och då började dom också ! hahah, jag trodde seriöst jag skulle skratta ihjäl mig. Fast fick väldigt ont i huvudet senare på dagen så jag gick hemåt efter lunch eftersom jag för en gång skull tyckte om maten som var där !
Dom unika skorna ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback